AKTUÁLNĚ

DOUČOVÁNÍ ANGLIČTINY
Ptáte se mě na doučování angličtiny.

I tento školní rok nabízím doučování angličtiny tak, aby to "nebolelo". S pomocí zábavných her, pomůcek, pracovních listů, cédéček.
Ještě mám pár termínů volných, takže se můžete hlásit e-mailem a domluvíme se na konkrétním termínu i rozsahu doučování. Těším se na Vás!

pátek 22. května 2009

Brad Pitt v Sokolči aneb Jak vznikají drby :)

Včera jsem paní učitelce z vedlejší třídy říkala o tom, že dostaneme anglickou hru, kterou vyzkoušíme a napíšeme o našich zkušenostech. Asi nás zaslechli čtvrťáci a vymysleli metodou "jedna paní povídala" úžasnou story.

Na začátku hodiny se mě páťačky zeptaly: "Je to pravda, že k nám na návštěvu přijedou herci? Z Ameriky? Jako že do Sokolče přijede Brad Pitt?"
"A co byste mu říkaly?"
"Jestli má rád pizzu a jak se má :)"

Brad Pitt opravdu nepřijede, ale příští týden si vyzkoušíme ve 3., 4. a 5. třídě zahrát tuhle hru:
více se o hře dočtete přímo na této stránce

Když jsem dětem řekla, že o ní pak napíšeme do novin a na internet, byly nadšené snad ještě víc než kdyby americká superstar opravdu přijela :)


Žádné komentáře:

Okomentovat