AKTUÁLNĚ

DOUČOVÁNÍ ANGLIČTINY
Ptáte se mě na doučování angličtiny.

I tento školní rok nabízím doučování angličtiny tak, aby to "nebolelo". S pomocí zábavných her, pomůcek, pracovních listů, cédéček.
Ještě mám pár termínů volných, takže se můžete hlásit e-mailem a domluvíme se na konkrétním termínu i rozsahu doučování. Těším se na Vás!

pondělí 20. srpna 2012

Doučování angličtiny i ve školním roce 2012/2013

Ptáte se mě na doučování angličtiny.

I tento školní rok nabízím doučování angličtiny tak, aby to "nebolelo". S pomocí zábavných her, pomůcek, pracovních listů, cédéček.
Ještě mám pár termínů volných, takže se můžete hlásit e-mailem a domluvíme se na konkrétním termínu i rozsahu doučování. Těším se na Vás!



5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

friv 1000 | k7x | mario games :Play top 1000 funny gaes for kids online.

Anonymní řekl(a)...

Mi pomohl tento kurz zkuste jej není špatný http://bit.ly/2lH1UZt

Unknown řekl(a)...

Mi se líbil tento návod jak se učit angličtinu http://www.jak-nakoupit-neprohloupit.cz/s-anglictinou-na-online-nakupy/

Opravdu pomohl.

Anonymní řekl(a)...

Do you want to exclude the Gdax wallet network connection error? Slow Internet connection, privacy and security programs in your system, unsecure connection in your web browser etc. are some of the reasons that lead to such network errors. In order to fix network connection error, you can knock the doors of nimble executives who have the plethora of solutions to your existing error. Just reach them by dialing Gdax Support Number and your error will be removed by their chief aid related to your error.

Website:- https://www.cryptophonesupport.com/wallet/gdax/

michal řekl(a)...

Jééé, škoda, že jsem o tomhle blogu nevěděl dříve. Pro děcka jsem tady našel spoustu materiálů. I když konverzace s anglickým mluvčím je asi nejlepší, takže u nás už chodíme i do kroužku, kde jedna sympatická slečna přímo z Británie učí děti anglicky. :) Ale docela je to baví, takže jim nevadí, když mají nějakou tu práci navíc. :)

Okomentovat