AKTUÁLNĚ

DOUČOVÁNÍ ANGLIČTINY
Ptáte se mě na doučování angličtiny.

I tento školní rok nabízím doučování angličtiny tak, aby to "nebolelo". S pomocí zábavných her, pomůcek, pracovních listů, cédéček.
Ještě mám pár termínů volných, takže se můžete hlásit e-mailem a domluvíme se na konkrétním termínu i rozsahu doučování. Těším se na Vás!

čtvrtek 12. února 2009

Čteme první knížku v originále


Dnes jsme s pátou třídou psali testy Kalibro a hned v úvodu byla otázka, jestli děti už četly knížku v angličtině. Nikdo zatím knihu v originále nečetl, tak jsem si řekla, že do konce roku jednu určitě stihneme.

Výběr zjednodušené četby je sice poměrně bohatý, ale spíš v pokročilejších úrovních. Nakonec se mi ale povedlo vybrat knížku, která je jednoduchá (obsahuje asi 300 slov), dějově celkem zajímavá a poměrně krátká (22 stran textu + doplňující otázky).

Vybrala jsem příběh Land of Gold, která má sice děsivou obálku, ale uvnitř tak hrozivá není.

Ukázka z první kapitoly:






Žádné komentáře:

Okomentovat